step by step

Sa fac sport este o adevarata placere! De mica am tot facut. Am inceput cu atletism, am continuat cu baschet si-apoi cu inot. Ajunsa la facultate am pastrat doar baschetul in suflet si in viata mea. Terminand facultatea am pastrat doar mersul pe jos. O perioada. Job-ul, mersul la teatru foarte des si plecatul saptamanal din Bucuresti nu-mi permiteau mersul la o sala de sport. Bine bine, doar ma ascundeam in spatele acestora. Daca imi doream cu-adevarat, ajungeam. Era bine totusi ca merg pe jos. Cam o ora pe zi. Asa era si recomandarea medicului. Aceea cu ‘faceti miscare cel putin 30’ in fiecare zi’. Respectam ce-i drept, dar nu-mi era suficienta.

Anul trecut de Craciun mi-am facut singura un cadou: un stepper. Era la promotie. L-am vazut, mi-a placut, iar acum il folosesc zilnic. ‘Si totusi imi trebuie ceva mai mult am zis, daca tot nu ajung la o sala de sport’. As fi vrut sa-mi gasesc si un aparat pentru acasa, pentru facut abdomene. Am consultat ofertele existente pe piata si cel mai mult mi-a placut oferta Real. Am gasit acolo o banca pentru abdomene curbata, care se potrivea perfect la mine in casa. Mi-a placut pentru ca puteam sa o asortez foarte usor cu stepperul pe care il aveam deja si cu mobilierul. Am cumparat-o. Se apropie Craciunul. O sa fie cadoul meu pentru anul acesta. Avandu-le pe amandoua acum, aveam si coltisorul meu de sport in propria-mi sufragerie.

V-am spus ca imi place si sa alerg?

Tonus bun la superBlog 2012.

Lasă un răspuns

