tendinte

Suntem la inceput de toamna. O toamna frumoasa si calda. Ne-am intors fiecare din concedii, mergem la joburile noastre si ne gandim cum sa ne petrecem timpul liber intr-un mod cat mai placut. Asadar, se anunta un inceput de sezon rece, cu multe evenimente.

Primul si cel mai drag eveniment la care voiam sa merg era lansarea unui film romanesc. De fapt era debutul unui tanar regizor, care mi-era si prieten. Il asteptam de aproape un an si jumatate si acum se intampla. Eram foarte emotionata. Bine, eu il vazusem inainte, dar voiam sa-l vad iar si iar si iar! Si de fiecare data cand aveam ocazia! Mi-era dor de el. Si acum aveam aceasta ocazie. Undeva in jurul pranzului era vizionarea pentru presa, iar seara era premiera oficiala, urmata de o petrecere.

Mi-am luat o zi de concediu pentru lansarea filmului. Nu eram in stare sa merg si la serviciu si apoi sa ma si bucur de un film foarte bun, pe care chiar daca-l vazusem, il asteptam cu nerabdare. Era ceva acolo in film. Ceva ce nu pot sa explic, dar care mi-a smuls o lacrima. Mai multe de fapt. Era un film deosebit, altfel decat ceea ce s-a facut la noi pana acum.

La cafeaua de dimineata din ziua aceea, imi puneam gandurile si emotiile in ordine si ma gandeam ce ar fi potrivit sa port pentru acest eveniment. De fapt, pentru aceste doua evenimente. Era unul de zi si unul de seara.

Merg la sifonier si scot de-acolo o pereche de pantaloni capri cu imprimeu floral – imi vin foarte bine, pentru ca am picioare lungi si un tricou alb, la baza gatului, simplu. ”Prea simplu”, imi zic in gand. Desi este o tinuta cu care eu ma impac foarte bine, era totusi o ocazie, chiar daca doar pentru presa. ”Ce-ar merge?”, ma intreb in continuare. Trec la incaltaminte. Balerini. Nu. Prea banali! Sandale cu platforma? Da, se potrivesc mai bine. Le iau, mi le pun si merg la oglinda. ”Trebuie sa ma diferentiez”, zic cu voce tare. Iau o pereche de cercei. Degeaba! La french-look-ul meu, nu se potrivesc. Un colier, ar fi foarte potrivit. Oricum, anul acesta se poarta colierele maxi, asa ca aleg unul potrivit pentru aceasta tinuta: cu cristale Swarovsky, onix si sidef. E un colier frumos. Este din noua colectie LuxuryGifts si nu merge purtat de oricine. Are o tenta boema si se potriveste perfect cu personalitatea mea libera si extravaganta. Se potriveste si cu tinuta aleasa, cu toate ca eu prefer un look natural si nu foarte cautat. Asadar, tinuta mea de zi era completa. Eram gata. Surprinzatoare! Purtate cu atitudinea potrivita, voi atrage toate privirile. Asta era si intentia.

Bine, bine, ce fac cu tinuta de seara si implicit cea de cocktail? Aveam suficient timp sa ma intorc de la vizionarea pentru presa si sa ma schimb in altceva potrivit pentru o seara deosebita. Ma gandeam sa trec de la pantaloni, la rochie. O rochie superba! De catifea. Se potriveste cu mine. Catifeaua e placuta la atingere, asa cum sunt si eu. Evident, aveam in garderoba o rochie din catifea de culoare indigoului, cu spatele gol. Fara sa stau pe ganduri, aleg un colier cu franjuri, placat cu aur, cu pietre de onix si coral. Extraordinar de frumos! Ii dadea catifelei o stralucire aristocratica. Imi placea! De altfel, intreaga tinuta era intr-un acord perfect cu tunsoarea si atitudinea mea. Aleg si o pereche de sandale nude, fine, cu tocuri potrivite, o geanta nude si eram gata.

Odata pregatite aceste tinute, ma intorc la cafeaua mea, care s-a racit intre timp, imi deschid laptopul si incep sa scriu articolul pentru fashion and beauty: ”Cum sa stralucesti la o premiera de film, cu LuxuryGifts.”

Bijuterii pentru superBlog 2012.

3 responses to “tendinte

Lasă un răspuns

