tonul face muzica

De mult timp imi doream sa ma introc in Praga si sa vizitez Mozart Museum. Acum aveam ocazia. Castigasem un sejur la NH Hoteles. Am ales Praga. Nu stiam hotelul. Stiam doar ca e situat in apropierea muzeului.

Si cum sunt indragostita de Praga, imi doream ca acest sejur sa fie de neuitat. Si asa a fost!

Imediat cum am ajuns mi-am dat seama ca oamenii au intr-adevar puterea de a face lucrurile sa se intample. Este un hotel grandios, elegant care iti transmite o stare de bine. E ca si cum in loc de ‘welcome’ ti-ar da o portie de energie pozitiva. Am intalnit oameni frumosi acolo, care iti dadeau buna-dimineata din priviri. Parca nici nu era nevoie de cuvinte. Totul era intr-o armonie perfecta. Ambientul, serviciile si oamenii.

Zilele petrecute acolo, intr-o atmosfera moderna si stilata m-au facut sa-mi dau seama ca orice este posibil. Mi-am scos din vocabular ‘nu pot’ si l-am inlocuit cu ‘sigur ca se poate’ pentru ca am invatat ca o lume mai buna este posibila.

Diminetile mi le petreceam la piscina, apoi la sala de fitness. Foloseam noile lor cosmetice ‘Agua de la Tierra’, mai intai din curiozitate, apoi cu mare interes. In afara de faptul ca-mi faceau pielea fina ca matasea, erau si produse ale secolului nostru. Se incadrau in noile standard ECO. Ambalajele erau oxo-biodegradabile, altfel spus se degradau in sapte ani de zile, nu in patru sute.

Pranzul si cina le luam in elegantul restaurant al hotelului unde am descoperit mancare minunata si un vin delicios. Acolo beneficiai de cea mai atenta servire si odata cu o masa delcioasa primeai si o portie de energie pozitiva. Asa erau oamenii, asta transmiteau!

Dupa plimbarile obisnuite prin Praga, ma odihneam pe terasa hotelului. Nimic si nimeni nu mai conta. Era perfect. Eu si cu cerul. Ma simteam libera. Dupa-amiezele relaxante erau condimentate cu o ora de sauna si masaj. Am intalnit acolo cele mai noi tehnici de masaj si mi-am dat seama ca oamenii chiar fac lucrurile sa se intample. E-adevarat ca sunt multe lucruri de care te poti lipsi in viata dar de lucrurile facute cu grija care iti fac si bine, in niciun caz. Acolo m-am simtit bine pur si simplu, tocmai pentru ca NH Hoteles a avut grija ca lucrurile simple sa fie deosebite. Sa fie imbracate in grija, zambete si afectiune.

Sunt convinsa ca or sa-mi lipseasca toate acestea. De data aceasta am fost singura. Si pentru ca merit maxim de rasfat din cand in cand, planuiesc un weekend impreuna cu iubitul meu. La NH Hoteles in Romania. Fiind un lant hotelier international, cu siguranta ne vom bucura impreuna de ceea ce am avut eu la Praga.

M-am intors plina de optimism si cu convingerea ca ei nu doar doresc sa schimbe lumea: ei chiar au inceput sa faca lucrul asta. Si da, m-am trezit dintr-o data intr-o lume mai buna.

 

Tonul face muzica la superBlog 2012.

Lasă un răspuns

