scrisoare

Expeditor: Eu la 80 ani

Destinatar: Eu in octombrie 2012

Draga mea,

E neobisnuit sa folosesc acest tip de corespondenta. Nu l-am mai folosit de mult. In mod normal foloseam e-mail-ul, dupa cum bine stii.  Dar de  ceva timp am probleme cu placa de baza si mi se blocheaza PC-ul. Cred ca imi trebuie alta. Pe vremuri, era un magazin on-line, Oktal se numea. Aveau un slogan tare dragut ‘promisiuni respectate. Din 1999’. Mai exista? La ei as vrea sa comand o placa noua de baza. Si as mai avea nevoie de un hard disk extern. Am atatea articole scrise, arhivate in calculator si nu vreau sa se piarda. Sunt acolo o multime de amintiri si vreau sa le pastrez.

De asemenea am nevoie si de un procesor mai bun. Un Intel. Tot de la ei l-as lua. Am incercat zilele trecute sa gasesc un alt furnizor si nu stiu, parca toti mi se pare neseriosi. Nu am incredere!

Cum e noul monitor LCD pe care ti l-ai luat? Daca esti multumita, te rog spune-mi. Odata cu cele trei produse pe care vreau sa le comand, o sa-mi comand si un monitor.

Altfel? Esti bine? Sanatoasa? Cum merge cu scrisul? Ai reusit sa-ti publici cartea? Iti tin pumnii si iti doresc numai bine.

Cu drag,

Eu

Tehnologia face diferenta la superBlog 2012

Lasă un răspuns

