la birou

Ghitza si Mitza sunt cele doua pisici  pe care le avem la birou. Baiatul are patru ani, iar fata vreo sapte. Au fost gasite pe strada, noaptea, pe o vreme geroasa. Amandoua stau la noi la firma, au o camera speciala a lor si sunt ca si copiii nostri. Pe Ghitza il crestem de patru ani, iar pe fata de doi (ea a venit mai tarziu).

Managerul agentiei unde lucrez eu este mare iubitoare de pisici. Din acest motiv le-a luat si pe acestea de pe strada. Sunt vesele, jucause si uneori, doar uneori, enervante. Stau doar pe birourile noastre, nu ne lasa sa mancam, ne ocupa scaunele atunci cand ne ridicam, se mai joaca cu sireturile de la adidasi si le dezleaga, mai varsa un pahar, mancare, apa lor si alte lucruri dragute de genul acesta, sa le ziceam.

Ghitza nu a fost intarcat, motiv pentru care, ocazional ti se aseaza in brate si suge. Din bluza pe care o ai pe tine. Iti mai lasa si o multime de par si gata. Esti numai bun de iesit in oras. Sau la teatru cum merg eu de cele mai multe ori.  Chiar ma gandeam la un moment dat la actorii pe care  merg  sa-i vad frecvent, ca  nu sunt alergici la pisici. (eu luandu-mi locuri doar pe randurile unu sau doi).

Cateodata, cand ai treaba multa si simti nevoia de o pauza cele doua pisici ale firmei sunt jucariile noastre. Te destreseaza si te amuza in acelasi timp. De multe ori ne-am intrebat ce se intampla noaptea cu ele, atunci cand noi nu sutnem in firma. Si ca sa ne raspundem la intrebare, am achizitionat o camera MP 1,3 Mpx de la Edimax si am instalat-o in camera lor. Tehnologia Edimax Plug and View ne-a usurat modul in care am supravegheat camera pisicilor.  Astfel, cu ajutorul tehnologiei Plug-n-Play am putut conecta camera la cloud in cativa pasi simpli si apoi am putut-o accesa folosind un calculator prin internet.

Asa am aflat ca dupa ce plecam noi dorm o perioada de timp, apoi mananca putin si apoi incep sa se bata. Baiatul o alearga pe fata. Aceasta il scuipa, miorlaie, se zburleste toata si-i mai trage cate o labuta peste botic. Dureaza destul de mult bataia (asa se explica zgarieturile pe care le au cele doua pisici din cand in cand). Apoi, baiatul se duce in cosul lui, iar fata in al ei. Sau cateodata dorm amandoi. Sau Ghitza vrea sa doarma pe caloriferul pe care doarme Mitza si atunci incepe sa o spele pe aceasta pe cap si urechi, dupa care o musca, aceasta se enerveaza, il scuipa si pleaca. Chestii pisicesti.

Adevarul este ca eu nu as tine o pisica in casa. Nu-mi plac pentru ca sunt obraznice. Dar iubesc animalele, iar acestea doua de la noi din firma sunt absolut adorabile.

Pisiceala superBlog 2012.

One response to “la birou

Lasă un răspuns

