bubbles

A aparut in viata mea exact la momentul potrivit. Aveam atata nevoie de el! Nu stiam eu prea bine cum sa-l aleg, dar pana la urma m-am descurcat.

Evident, fashion-ista cum sunt, l-as fi vrut macar intr-o culoare la moda, daca tot nu stiam ce poate sa faca. Daca se putea roz. Un laptop roz, caci despre asta e vorba. Vazusem eu intr-un film si mi-a placut. Voiam ceva deosebit, fara sa ma gandesc la performanta neaparat. Trebuia sa fie intr-un fel. Si l-am gasit! Fara prea mare bataie de cap. Un Packard Bell. Pe care l-am botezat ‘Bubbles’.

Am intrebat prietenii la ce sa ma uit cand il aleg, si am fost sfatuita sa aiba un procesor bun, memorie buna si cel mai important posibilitatea de a-I face update dupa un timp.

Hm, cuvinte cam neobisnuite pentru mine. Nu chiar atat de necunoscute, dar neobisnuite.

Asadar, m-am hotarat la un Packard Bell.  Habar nu aveam la vremea aia ca este facut de Acer, oricum, nu auzisem de el. Dar mi-a placut cum suna. Culoare pe care am ales-o era ca cea a ciocolatei, cu niste bubbles (de-aici si numele de Bubbles). Avea un processor Intel Pentium Dual Core si 320 mega de ram (cred ca asa se cheama). Problema nu a fost aceasta. Am fost convinsa ca alesesem ceva bun. Problema a fost la instalarea Windos-ului. Fiind un model nou, abia aparut, mergea instalat doar Windows 7 – care era trial- nu era inca lansat oficial si Ultimate Vista. Am ales Ultimate Vista, bine-nteles.

Intre Bubbles si mine este o legatura speciala. De trei ani de cand l-am cumparat,  am impartit multe ganduri si am trecut prin multe impreuna: examene, scrisori, povesti de dragoste, etc…

Anul acesta am zis ca poate ii fac un update si imi pun si eu Windows 7. Ma gandesc. Momentan ne este foarte bine asa si ne facem planuri impreuna pentru viitor.

superBlog 2012

Lasă un răspuns

