putere si eleganta

Nu stiu cum sunt alte fete, dar eu cand ma gandesc la orele de geologie din liceu unde invatam despre cristale, ma apuca o nostalgie placuta. Inca din acea vreme am fost atrasa de ele. Acestea au fost obiecte de fascinatie din cele mai vechi timpuri. De-a lungul anilor li s-au atribuit puteri magice, calitati metafizice, influente astrale, ele insa ascunzand energii acumulate de milioane de ani in structura lor cristalina, care, odata iesita la lumina, radiaza in jur o farama din comoara lor ascunsa.

Aceasta fascinatie a mea fata de cristale a existat intotdeauna. De exemplu, imi place sa ofer cadouri de la Luxury Gifts! Pentru ca dau putere si eleganta.

Imi amintesc cu placere de anul 2007. In concediu, vazusem niste bijuterii cu cristale  Swarovski facute de un evreu, cum nu mai vazusem niciodata: o combitie de argint cu aur galben si cristal. Erau a-do-ra-bi-le! Evident, imi gasisem un inel care imi placuse  enorm de mult, dar eu avand degete lungi si subtiri, nu mi s-a potrivit. Am comandat unul pe masura mea, urmand sa il primesc dupa o luna-doua. Vara a trecut, a venit toamna si in cele din urma iarna.

Imi amintesc ca eram cu cateva zile inainte de Craciun si eram intr-o mare dilema profesionala. Sa-mi schimb sau nu job-ul? Aveam de facut o alegere dificila: sa ies dintr-o lume a conformistilor, unde dress-code-ul business era obligatoriu si sa ma duc intr-o lume nonconformista, unde tinuta zilnica era aleasa dupa bunul gust al fiecarui angajat? Evident, eu fiind o fire vesela si cu multe haine roz, am ales a doua varinta, insa nu eram convinsa ca o sa ma descurc. Nu ma simteam pregatita. Teama in suflet ca nu o sa ma descurc am tinut-o mult timp, pana intr-o seara frumoasa de iarna, cand cineva mi-a batut la usa. Imi adusese un colet. Un colet mai mic. Un inel. Era inelul meu comandat in vara, cel cu argint, aur si cristal Swarovski. L-am primit cu atata bucurie, l-am pus pe degetul inelar de pe mana dreapta si am zis ca acesta o sa-mi poarte noroc. Sosise la momentul potrivit. Atunci am stiut ca alegerea pe care o facusem era una foarte buna.

Dovada? Si astazi lucrez in acelasi loc si din cand in cand privesc cu nostalgie inelul de pe mana mea dreapta. E atat de frumos, neobisnuit de magic (cred ca a pastrat putin din magia Craciunului acela) si emana la fiecare miscare a mainii, putere si eleganta.

superBlog 2012

Lasă un răspuns

