carte de vizita

Promisiuni respectate. Ar fi titlul ideal pentru o piesa de teatru. Cum teatrul este parte din viata mea, imi place la nebunie cum suna.

Ce-i aceea o promisiune?

‘PROMISIÚNE, promisiuni, s. f. Angajament prin care cineva se obligă să facă ceva; făgăduială. [Pr.: -si-u-] – Din fr. promission. (conform dex)’.

A face un angajament fata de cineva pe care sa il si respecti este ca o carte de vizita. Acest lucru te deosebeste de alte persoane. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa aud: ne vedem la ora cutare si persoana respectiva sa ajunga cu zece minute, douazeci de minute mai tarziu. Nu e ok. Asta inseamna ca nu-ti tii cuvantul. Degeaba dai vina pe RATB, Metrorex sau traficul infernal (in cazul in care vii cu masina personala), nu merge! Ai promis, te tii de cuvant.

‘Promisiuni respectate. Din 1999’ este sloganul unui magazin online de IT si electrocasnice. Am auzit de el, dar eu fiind mai mult fashion-ista decat IT-ista, recunosc, nu stiu foarte multe lucruri despre el. De ce ii reprezinta acest slogan?

Simplu: atata vreme cat magazinul si-a respectat cuvantul fata de clientii lui, de ce nu?

Ai comandat online, ti s-a promis un termen de livrare si ei l-au respectat. Frumos! Si asta din 1999.

Nestiindu-l personal, am cautat informatii despre el. Evident ca am gasit si feedback-uri negative, dar cele mai multe erau pozitive. Si am mai gasit ceva ce mi-a placut si m-a facut sa am incredere in ceea ce comunica ei ‘promisiuni respectate’ si sa-l incerc cu prima ocazie.

In iulie, anul acesta, Oktal si-a deschis un show-room, in Bucuresti. Această facilitate se adaugă celorlalte avantaje pe care Oktal.ro le ofera permanent clientilor sai care cumpara exclusiv online: plata cu cardul, posibilitatea de plata in rate fara dobanda, livrarea rapida si gratuita, garantia de retur in 30 de zile, E-service gratuit si ultrarapid.

‘Promisiuni respectate. Din 1999’. Este cartea de vizita a lui Oktal.ro.

superBlog 2012.

Lasă un răspuns

