do you speak style?

Intr-o duminica frumoasa de septembrie, dimineata la cafea, citeam online revista mea favorita de fashion and beauty. Dupa ce am parcurs pe rand: tendinte, must have, colectii, modele, personal shopper si red carpet, ceva in coltul din stanga jos mi-a atras atentia.

Am accesat sa vad despre ce este vorba.

‘Spune ce calitati trebuie sa aiba un asistent stilist si poti castiga un internship de trei luni la noi la revista, o recomandare de la ….(si era numele stilistului) sau mai mult, poti deveni asistenta(ul) lui …(si era trecut acolo numele unuia dintre cei mai buni stilisti ai nostri, ca sa nu zic singurul).

Mi-a placut cum suna si mai mult, mi se potrivea foarte bine.

Fara sa ezit, am aplicat. Trebuia doar sa ma descriu, asta era tot ce aveam de facut. Punctuala, ordonata, serioasa, dornica sa invat lucruri noi, inteligenta, cu simtul umorului, cu mult bun gust si pasionata de moda. Cred ca ‘punctuala’ a fost factorul care m-a calificat pentru acest internship.

Pe parcursul celor trei luni, am invatat lucruri noi despre designerii romani si straini, am participat la evenimentele pe care le organizau, iar la final am primit felicitarile fetelor din redactie: ‘ne gandeam ca o sa-ti schimbi stilul dupa aceasta perioada. Dupa atatea prezentari de moda si evenimente. Dar esti consecventa: sport- casual. Ti se potriveste foarte bine.’

Asa este, aveau dreptate: sport-casual mi se potriveste foarte bine. Mi se potrivesc si rochitele si pantofii cu tocuri inalte foarte bine, sau o geanta eleganta, dar raman fidela stilului meu.

Ceea ce am invatat din aceasta experienta, a fost faptul ca stilul nu are legatura cu cat dai pe haine, ci tine de gustul fiecaruia. Ca sa va dati seama despre ce vorbesc, in catalogul Designers, am gasit cateva lucruri care mi se potrivesc foarte bine. O jacheta din piele, o pereche de jeans, balerini sau cizme sunt cateva dintre produsele prezentate in catalogul real,-. Le poti combina si asorta cu culorile toamnei sau le asortezi pur si simplu cu hainele din sifonierul tau.

Si intr-adevar, stilul meu este fara egal.

suprBlog 2012.

Lasă un răspuns

