beautiful life

Imi place viata mea. Imi place viata din Bucuresti. Mi-a placut de cand am venit prima data si am decis sa raman aici. Imi place agitatia, dar cu folos. Imi plac teatrele care sunt aici, barurile in care obisnuiesc sa merg, oamenii frumosi, job-ul pe care-l am, apartamentul in care stau si mai ales prietenii pe care ii am.

Dar viata trepidanta de azi nici nu ma cheama, nici nu ma satsiface.  Pastrez in mine doruri mari de viziuni linistite si lirice si recitesc intotdeauna cu placere cartile copilariei mele. Sau merg si revad piesele de teatru care m-au impresionat, filmele pe care le iubesc si revad locurile care m-au marcat.

Ador muzica buna, bibliotecile bogate si larg deschise, tablourile si conversatiile lungi si bune cu prieteni de-ai mei sau persoane necunoscute, intr-o catifelare de interior, de ganduri si de sentimente.

Tie iti place viata ta?

2 responses to “beautiful life

Lasă un răspuns

