angajez secretara

Personaje:

EL – un artist talentat, frumos si destept. Foarte destept.

EA – o fata draguta, mult prea draguta in toate momentele.

el – vocea din capul lui

ea – vocea din capul ei

Dimineata mohorata de primavara. Devreme. Ora 10.50.

EA sta la biroul ei, cu un pahar cu cafea in fata.

EL probabil doarme la ora aceea.

EA isi deschide contul personal pe cae il are pe un site de socializare. Gaseste un mesaj. Evident de la EL. Cumva, il astepta. Mesajul il astepta. Intotdeauna stie exact cand ii raspunde si cand nu.

EA (citeste cu glas tare):

‘Buna dimineata. (ora 2.46 AM). Ma gandeam la ceva adineauri. La propunerea ta cu deschiderea unui cont pe site-ul acela de business. Si la faptul ca nu cred sa mai am puterea sa-mi deschid inca unul, si sa mai dezvolt o dependenta pe net. Dar sunt convins ca ai dreptate (am auzit si eu ca este locul profi, pe cand acesta unde suntem noi acum e un fel de loc de joaca). Daca ai idee cum se procedeaza, da-mi un sfat. Poate il faci tu si ii tii evidenta. Ce zici? Te bagi? (poate ca merit doar un LOL, asta ar insemna cumva sa-mi fii secretara).

Ma bucur ca ai fost aseara in sala. Cred ca ai iesit destul de ok.
Te pup.’

el: de fapt ai fi vrut sa-i recunosti ca o vezi tot timpul in sala, indiferent unde sta si asta te bucura. Dar nu ai curaj. Inca. Posibil, intr-o zi sa-i marturisesti. Si tu stii foarte bine ca ei i-ar placea sa auda asta de la tine si tu tocmai din acest motiv nu o faci.

ea: iete… ce direct este. Cred ca lui chiar i-ar conveni sa se ocupe cineva de un cont de-al lui si el doar sa aprobe sau sa dezabrobe anumite lucruri.

EA (se gandeste putin si-i raspunde): ca sa iti dai seama mai bine ce se intampla pe site-ul acela si cum functioneaza, iti dau user-ul si parola de la contul meu. Asa poti intra si poti cauta diverse, ce te intereseaza. Si upa ce te lamuresti cum sta treaba, daca vrei deschidem un cont impreuna, pe care o sa-l administrez eu, cu tine in cc. Nu, in bcc. E mai bine asa.

(si ii trece mai jos user-ul si parola contului ei).

ea: de-asta a si zis baiatul ca esti mult prea draguta. In toate momentele. Tu nu poti sa-i refuzi nimic. Esti prea deschisa. Nu mai fi asa, nu stii cum interpreteaza. Sa inteleg ca asta e doar inceputul? Va deschideti un cont impreuna?

Un cont bancar? Si cine il administreaza?

Lasă un răspuns

