cabina artistelor

Cum arata cabina unui actor? Eu pot doar sa mi-o imaginez, pentru ca nu am fost sa vad una in realitate, am vazut doar in filme. Ce ar putea sa fie in ea? O masa, un scaun, oglinda, dulap si cam atat. Vorbind despre ceea ce se vede. Dar ea mai are ceva. Are emotii, lacrimi, suspine, ganduri. Are suflet. Imprumuta putin din trairile actorului, iar tie, iti ramane sa le descoperi daca esti curios sa vezi cum arata o astfel de cabina.

Dar cum nu oricine are nororcul sa vada una, tanarul regizor Alexandru Mazgareanu s-a gandit sa puna in scena ‘Cabina Artistelor’ a lui Arnošt Goldflam. La ArCub. Pastrand emotia pe care o transmite o cabina de artist, acesta ne invita alaturi de Coca Bloos sa descoperim ceea ce se intampla dincolo de ce se vede pe scena.

Este o comedie usor dulce, usor amara, care vorbeste despre conditia artistului, in acest caz a actorului de provincie. Va fi o intalnire emotionanta cu Coca Bloos, despre care tanarul regizor afirma: ‘o actrita deosebita, cu foarte mare experienta de la care am avut de invatat atat eu, cat si colegele dansei mai tinere.’

In aceasta piesa regizorul semneaza si decorul. Costumele, alese cu grija si deosebite, apartin Alexandrei Boerescu, iar distributia este remarcabila. Mazgareanu afirma despre tinerele actrtie ca: ‘sunt foarte ta­lentate,  ar trebui vazute de cat mai multi regizori si distribuite in cat mai multe spectacole’.

Lasă un răspuns

