opera de trei parale

opera de trei parale

Pe ‘Opera de Trei Parale’ sau minunata opera a lui Bertolt Brecht am vazut-o pentru prima data in Berlin. Evident, nu am inteles decat partial textul. Dar muzica!!! Muzica m-a fermecat pur si si simplu.

Am gasit spectacolul pe scena Teatrului Nottara. M-am dus sa-l vad, evident.

Stiind textul lui Brecht (il facusem in liceu, dar nu intelesesem mare lucru) am descoperit cu uimire, la inceput, apoi cu placere ca Ion Grosu, actorul din rolul principal este un altfel de Macheath. Sau Mackie Sis.

I-am redescoperit pe rand pe Mr. Peachum, intr-o forma de zile mare George Alexandru (ce-i drept nici Alex Jitea nu-mi displace), Polly Peachum, Ioana Calota (si Jojo era fermecatoare), fetele lui Mackie, toate una si una, hotii, talharii, politistii, toti la un loc dau un alt farmec operei lui Brecht.

Si daca va place muzica lui Kurt Weill, atunci trebuie sa-l vedeti cu siguranta.

Lasă un răspuns

