blues

Tu ce ai face daca ai mai avea de trait doar 7 zile? Cum ti le-ai petrece?

Haideti! Este o provocare. Fiecare pune 5 $, cineva da note si cea mai mare nota castiga.

Biloxi Blues. La TNB.

Aseara, am fost invitata la premiera oficiala, pusa in scena de actorul Mircea Rusu. Mai vazusem piesa, in regia Iarinei Demian. Nu este genul de piesa pe care sa o vad de mai multe ori. Mi-au placut insa, ambele versiuni.

Daca acesti copii au reusit sa ma faca sa nu ma gandesc la cealalta piesa pret de doua ore, deci sa nu fac nicio comparatie, inseamna ca merita vazuta.

Tinerii actori care au dat viata sunt proaspat absolventi ai UNATC.

Actorul Mircea Rusu care a pus-o in scena le-a fost si professor. Avem deci in fata o lectie.

De viata. De maturizare si de dragoste.

4 responses to “blues

  • Vlad

    eu mi-as face un bagaj si as pleca in america daca as mai avea de trait doar 7 zile.

    • georgiana ene

      e si asta o varianta de raspuns :). nu stiu insa, daca e si castigatoare.
      eu zic sa vezi piesa. o sa descoperi lucruri foarte frumoase acolo.

      am citit si eu un pic din ceea ce ai scris. e frumos. felicitari!
      iti recomand un film: killing time se numeste. o sa-ti povestesc despre el, momentan am promis ca nu vorbesc despre el. va fi lansat prin toamna.

Lasă un răspuns

