metropolis

Este unul dintre cele mai noi teatre înființate, 2007 și cu siguranță este unul dintre teatrele din București care știe să se promoveze.

Stil, personalitate, anvergura – așa am putea sumariza în câteva cuvinte Metropolis. A reușit în scurt timp să pună în scenă, spectacole de ținută actoricească unica, cu distribuții de actori impresionante, atât prin piesele jucate cât și prin valoarea actorilor dar totodată a dat o șansă și tinerelor talente de actori și regizori deopotrivă. Și pentru că Metropolis este singurul teatru de proiecte din București unde credibilitatea și calitatea sunt finanțate doar de concurență, alături de cele 12 proiecte ale teatrului, s-au bucurat de aplauze tot atâtea producții găzduite.

Descoperim cu plăcere, că este singurul teatru  care se promovează online și este într-o permanentă legătură cu spectatorii săi.

Reprezentat de actorul George Ivașcu prezent de altfel într-o mulțime de emisiuni televizate și nu numai, Teatrul Metropolis a avut inițiativa de a avea propria noastră alee ”Walk of Fame”.

”Walk of Fame” este înainte de toate un proiect cultural, în Los Angeles.

America înțelege să-și manifeste recunoștința față de personalitățile sale culturale, dedicându-le astfel acest proiect și o ”stea” care să le poarte numele pe un celebru bulevard. După acest model, Metropolis, prin directorul său și susținut de câțiva sponsori, a preluat ideea și a inaugurat în București, pe 31 ianuarie 2011, un bulevard asemănător. De la lansarea acestui proiect, cred că se pot trage niște concluzii. Și cred că sunt destul de interesante. Avem sentimentul că acest proiect ne readuce la normalitate și ne dă valoare și că în sfârșit ieșim din anonimat. Se remarcă prin susținerea tinerilor și formelor noi de expresie.

Ceea ce îl diferențiază de celelalte teatre tradiționale de stat sunt : parteneriatele de imagine cu firme de top din România (Porsche România, Metropotam Cafe, Hotel Howard Johnson), promovarea online, mass-media, campanii CSR, atât pentru seniori cât si pentru tineri, susținerea tinerilor studenți UNATC și găzduirea proiectelor acestora.

Este denumit ”Teatru Hipermarket” prin seria de evenimente pe care a organizat-o : concerte, lansări de carte, simpozioane, dezvoltare de parteneriate, prin promovarea artiștilor cu care colaborează. Este singurul teatru de proiect din București (de stat), este modern (acest lucru se vede încă de la intrare și îți dă un sentiment de confort) și deși nou pe piață se promovează bine și internațional : Italia, Germania și Canada.

preluare:  ‘O stagiune romantica – strategii de promovare ale teatrelor din București’.
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: