go! go! go!

‘de ce Go! Go! Go!?’ Am fost intrebata. O data, de doua ori, de mai multe ori. De prieteni si nu numai.

Pe Go! Go! Go! acesta, cica l-am inventat eu, pentru ca mi se potriveste. Prin 2008 se intampla. L-am facut si concept si el se adreseaza:

  1. oamenilor activi si atractivi.
  2. oamenilor cu apetit ridicat pentru risc.
  3. oamenilor frumosi, foarte frumosi si iubitori de frumos.
  4. oamenilor care stiu sa aprecieze un gest, un cuvant sau o mangaiere.
  5. oamenilor care stiu ce inseamna sa iubeasca si sa sufere in acelasi timp.

‘bine bine, dar sunt 5 Go!, conform celor scrise.’

Asa este, sunt 5 nu 3. Dar pastrez varianta cu 3.

Explicatia este simpla: nu poti sa fii tot timpul la inaltime, oricat te-ai stradui.

Go! Go! Go! si o zi frumoasa, din suflet.

Lasă un răspuns

