strada. autostrada

Sau banda auto rezervata exclusiv circulatiei autovehiculelor. Unde poti merge cu viteza mare. Legala. Dar mare.

Autobahn este autostrada in germana si un spectacol extraordinar, in Romania. Dupa Neil LaBute care se joaca la Godot Cafe Teatru. Aceasta este una dintre versiuni. Pentru ca mai este una care se joaca la Teatrul de Comedie coproductie cu ArCub si inca una care a fost la TIFF 2011. Cu distributii diferite.

Textul vinde. Este un text bun, iar varianta pe care am vazut-o la Godot Cafe mi-a placut foarte mult. Nu stiam piesa de teatru. Am fost cu o prietena de-a mea, pe principiul: hai sa o vedem si pe-asta. Si ne-a prins pe amandoua. Nu stiu din ce motive, amandoua ne-am gandit la o alta piesa, draga noua, ‘Opposites Attract’. Poate decorul neconventional. Poate textul. Poate viziunea regizorului. Ne-am delectat cu un text bine scris si cu o distributie tanara si talentata. Poate pentru ca este genul de spectacol pe care ai vrea sa-l revezi din cand in cand. Fara regrete.

Lasă un răspuns

