zazuza

Nu, nu este scris la misto. Asa isi zice ea: Zazuza. Asa se cheama si blogul ei culinar. Nu o sa-i dezvalui identitatea, dar o sa dau din casa. Asa putin.

Ea este cealalta prietena despre care vreau sa scriu. Am cunoscut-o in primul an de master la SNSPA. Pfaaai da’ ce fuckultate ne-am ales noi doua sa facem masterul. Si nici macar nu era la vedere. Era online.

Si asa ne-am imprietenit. Online. De la temele cretine pe care aveam sa le facem din doua in doua saptamani, proiecte si alte comentarii zilnice. Incepand de-atunci si acum impartasim experientele zilnice, suntem una langa alta atunci cand e nevoie (cu sufletul daca altfel nu se poate), radem, glumim si ne facem vietile mai frumoase.

Zazuza este prahoveanca de-a  mea. Este frumoasa, distinsa si foarte desteapta. Acum se pregateste sa-si  termine  doctoratul. Pleaca la o multime de conferinte internationale, a vazut (cred) toata lumea, este o doamna deosebita, sotia perfecta si prietena pe care doresti  sa o ai langa tine toata viata .

Si pentru ca distanta nu ne permite sa ne vedem, ea locuind in Austria, iar eu aici in Romania si pentru ca timpul este nedrept si se scurteaza si mai mult atunci cand vine ea in tara, stam toaaata ziulica pe mess, facebook si mai nou pe blog. Ei, hai, am glumit. Nu chiar toaaaata ziulica dar toata ziulica, cu siguranta, da. Ma rog, aproape (daca nu cumva este plecata in vreun colt al lumii unde n-are net).

V-am spus? Pregatim niste poze. Adica ne pregatim sa facem niste poze impreuna. Ni le face Alexandra. Daaa, ea. Alexandra , cea despre care am scris deja.

Si mai trebuie sa spun ceva. E musai:  gateste excelent. A a a, nu am gustat mancarurile ei, dar gasesti niste retete absolute superbe pe: http://gulaschsuppe.wordpress.com/.

5 responses to “zazuza

Lasă un răspuns

