toxic

Oops!…i did it again.

Nu am facut nimic rau. Doar am mers din nou la zaruri. La ‘zaruri si carti’. La Teatrul Metropolis.

Si de o saptamana de cand am auzit ca se joaca, am zis ca stau cuminte acasa, sau la birou si nu merg. Dar nu se poate. E ceva magic acolo. Stiu ca prea mult teatru poate fi toxic. DAR asa s-a intamplat. Cum e sa te sune una dintre cele mai bune prietene si sa te intrebe: ‘mergi cu mine la zaruri?’ Si cum ar fi fost sa zic: ‘nu’.

Asadar am fost la zaruri. A cata oara? Dar cine le mai tine socoteala? De ce am vazut de atatea ori? Pentru ca niciodata nu e la fel. Este altfel si lucrul asta nu te poate tine departe. Cum am zis, este ceva magic acolo. Desi sunt doar doi actori, acestia reusesc sa te faca sa vezi realitatea in care traiesti. Pentru o ora si un pic, iti dai seama de realitatea cruda in care toti traim. Nu te poarta pe tarmauri necunoscute. Nu e fictiune. Este doar viata de zi cu zi.

Cand ziceati ca e urmatorul spectacol? Ca nu am reusit sa memorez textul!

2 responses to “toxic

Lasă un răspuns

