actoria la rang de arta

Radu Beligan sau cand actoria este ridicata la rang de arta!

Am crescut cu maestrul Radu Beligan. Este parte din viata noastra, a parintilor nostri sau pentru cei mai tineri dintre noi, chiar a bunicilor.

Ne-a incantat cu prestatia lui in nenumarate piese de teatru, filme, tv  si radio, cu roluri extraordinare din dramaturgia romana si internationala.

L-am vazut in urma cu ceva timp, in stagiunea aceasta, spectator la Teatrul Nottara, la o avanpremiera. Era insotit de fiica lui; recunosc ca mi s-au inmuiat picioarele de emotie.  Este acelasi om frumos pe care l-am admirat pe scena si cu care am adormit multe seri la rand in copilaria mea.

Cuvintele sunt de prisos si mult prea putine. Nu are rost sa enumar acum unde/cand/in ce fel/ a fost premiat, aplaudat, adulat, etc… Pot doar, sa va invit sa-l vedeti in ‘Egoistul’ pe scena TNB din Bucuresti. O sa va impresioneze!

El, Radu Beligan.

Maestrul Beligan spunea: ‘iubesc teatrul, care este arta de a povesti opozitiile. Teatrul te invata sa-l cunosti si sa-l iubesti pe celalalt’.

Lasă un răspuns

