daca nu te-ai indragostit niciodata, nu citi!

Ai aparut mai tarziu in viata mea. Ai aparut si n-ai mai vrut sa pleci. Nici eu nu am vrut. Cei drept, ai aparut cu o luna mai tarziu, ma rog aproape o luna. Dar atunci m-am indragostit!

Da. Da. Da.  A fost dragoste la prima vedere. Nu am rezistat tentatiei. De fapt, intr-un fel stiam de tine si stiam ca o sa apari in viata mea pentru ca te doream. Te asteptam. Iar cand te-am intalnit, nu am putut sa ma abtin. Simteam nevoia sa te ating, sa te simt. Si miroseai atat de bine. A nou. Si erai cald. Si imi transmiteai caldura aceasta si cateodata uitam sa respir. Atat de mult mi-ai placut! Si zambeam, sau radeam cateodata. Imi dadeai o stare de bine. Cu tine, timpul trecea altfel si parca imi venea sa-I zic sa stea o clipa in loc. Sa nu se mai termine niciodata!

Mi-a placut. Toate clipele petrecute impreuna mi-au starnit reactii vulcanice ale sentimentelor.

Din cand in cand o sa revin la tine. Nu am sa pot sa te uit asa usor. Asta pana o sa ma indragostesc din nou!

De data asta ce va fi? O floare? Tot o CARTE? Un film? O melodie?

Tu stii de ce te-ai indragostit?

Lasă un răspuns

